Sparsessie

In een sparsessie van 45 minuten denk ik met je mee over een specifiek aspect van je online marketing waar je op vastloopt.

Pilotprijs: €42 excl btw voor de eerste 5 klanten

Wat houdt een sparsessie in?

Met een sparsessie ga ik met je meedenken over een onderdeel van je online marketing waarin je vastloopt. Dat kan bijvoorbeeld je social media content zijn, maar ook hoe je een podcast start of hoe je een nieuwsbrief of gratis weggever maakt. De insteek van de sparsessie is dat je handvaten krijgt waarmee je zelf weer aan de slag kan.

Wil je liever dat ik jouw online marketing overneem? Ook dat is mogelijk. Meer informatie daarover vind je onder Laat het aan mij over.

Een sparsessie duurt 45 minuten en vindt in principe online plaats met Zoom. Als je in de buurt van Tilburg woont is het ook een optie om op locatie samen te komen in overleg.

Een sparsessie is voor jou als…

5

Je je online marketing graag zelf doet, maar iemand kan gebruiken die met je mee denkt

5

Je een nieuwe richting in wil met je social media maar je niet zo goed weet hoe

5

Je een objectieve blik op je website wil hebben om te kijken waar nog verbetering mogelijk is

5

Je je social media naar een hoger niveau wil tillen maar niet weet welke middelen je daarvoor het beste kan gebruiken

5

Het maar niet lukt om te groeien op social media

5

Je graag een podcast of YouTube-kanaal wil beginnen maar niet weet hoe dat moet

Wil je ergens anders over sparren? Geef het dan even aan in je contactformulier, dan kan ik kijken of ik je daarmee kan helpen.

Vraag een sparsessie aan

Als je interesse hebt in een sparsessie kun je deze aanvragen door dit formulier in te vullen. Ik neem dan contact met je op om een afspraak te maken. Je ontvangt via de mail tevens een betaalverzoek voor de sessie.

Ik ben nog helemaal niet bezig met online marketing voor mijn bedrijf, heb ik dan iets aan een sparsessie?

Zeker, dat is juist een heel mooi uitgangspunt! Dan kun je namelijk meteen goed beginnen met de juiste kanalen. Ik kan dan met je meedenken welke kanalen het beste passen bij jouw bedrijf, zodat je gericht met deze kanalen aan de slag kan.

Natuurlijk kan ik binnen 45 minuten geen hele marketingstrategie voor je opzetten, maar dan heb je in ieder geval concrete stappen om te gaan zetten.